lördag 24 februari 2007

Vasalöppe

Gomorron alla trogna fans. Vi förstår ju att ni vill följa oss i spåret under dagen imorgon och därför har vi beslutat göra våra startnummer offentliga.
Maja har startnummer 2323
Henrik har startnummer 2322

Imogon smäller det, då jädrar! Vi har laddat med pasta, pasta och smörgåstårta. Detta kan bli mitt sista inlägg för jag slutar inte åka före jag stupar och överlever jag det blir skammen för stor.

Gå in på vasaloppets hemsida för mer info, därifrån kan ni också följa oss. Tryck på resultat. Fyll i loppet öppet spår. Fyll i våra startnummer. Uppdatera vid behov. Håll tummarna. Jag tror det ska funka så.

/Henrik&Maria, i fäders spår för framtids segrar.

3 kommentarer:

Henrik sa...

Gött! Kör hårt, kommer bli ett bra söndagsnöje!

Anonym sa...

Hej på er!
Stort GRATTIS till dagens strålande prestationer i Vasaloppsspåren! Det var kul att följa er väg via sms och nätet. Kändes nästan som man va me lite själv..Elisabeth

Anonym sa...

Dog ni efter loppet? Jag vill ha den spännande fortsättningen i "Life of fish å maja". Hur har de gått på tentan till exempel? //Cec