torsdag 15 februari 2007

Tenta

Jorå det är nämligen så att jag har tenta imorgon. Jag har dock för vana att ta en paus i tentaplugget mellan 20-21. Fast idag hade jag sett andra avsnittet av Simpsons på tv6 så då kan jag skriva några rader.

Min dator har flippat totalt så jag är osäker på om jag måste göra en total ominstallation. Rätt segt men jag tror jag kunnat spara det viktigaste på externa hårddisken, skönt...

Pga ovan stående orsaker + kamerans försvinnande gör att motivationen jag kände i början för att blogga dött lite på vägen. Det är kul att dokumentera, inte bara för er utan för egen vinning också, men det tar emot när det går emot. Men jag ska uthärda stormen! Världen måste få veta!

Imorgon efter tentan sticker jag till åre. Maja den lyccosten har varit där hela veckan. Det blir att kolla lite på tävlingar men allra helst vill jag nog åka lite skidor. Utförs.

Förberedelserna inför vasaloppet fortgår. Vi åkte 5 mil i lördags tillsammans. Det gick bra, inget speciellt. Denna veckan har jag bara tränat måndag och onsdag, sen blir det utför lör-sön och längd nån dag nästa vecka, allt för att vara topptrim till nästa söndag, då smäller det banne mig... I´ll keep you posted. Nu ska jag fortsätta tentaplugg. Önska mig lycka till!
Högaktningsfullt

/Henrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till, du får skriva startnummer sen så man kan följa dig i fäders spår.