måndag 5 februari 2007

Vilodagen

Hey pips.
Idag har Henrik vilodag änsålänge. Maja har joggat idag men fan. Helgen har varit givande. Vi är ju superseriösa elitmotionärer nuförtiden, vilket innebär no hash hash, no amfetamine. Dock har vi lyckats genomföra ett gäng träningspass som (om det fortsätter i samma anda) kommer kvalificera oss som uppvisningspersoner till valfri TV-shop produkt. Vi har den mentala nivån, om några månader den fysiska. Sen fattas bara att bleka tänderna. Iallafall träning måndagen löpträning 1 mil, tis 1 mil skidor, ons teknikträning (stakning 60 min), tors vila, fredag 1,5 mil löpträn, lör 1,5 mil skidor, sön 3 mil skidor. Totalt mellan 9-10 mil. Ja jädrar.

Skolan går bra för oss båda, Maja har tenta på torsdag som hon sin vana trogen är nervös för men som hon sen (kommer det visa sig) fått max 2 fel på. Henrik har dugga fredag igen, sin vana trogen är han inte alls nervös men som han sen (kommer det visa sig) borde varit.

Jag försöker skaffa ett jobb så jag inte ska slösa mina sparpengar på tråkiga saker som hyra och föda. Har sökt det mesta så får vi se om jag kan jobba några timmar i veckan iallafall. Kanske kommer jag dock sätta skolan först denna gång, den som lever får se. Jag ska försöka plugga 200% 5 veckor efter denna tenta som är nästa fredag. Det blir nog livat det.

Nä om jag skulle ta och sätta mig med skolarbete kanske.

/Henrik

Inga kommentarer: