onsdag 14 maj 2008

Nu jädrar

Nu ska det bli av. Vi ska börja blogga igen! Efter att ha ägnat några dagar åt att registrera om oss på google och dessutom på flickr (där vi ska visa våra bilder och filmer) är det nu dags att försöka komma igång med bloggen igen.

Den största anledningen till nystarten är att jag läste våra gamla inlägg från sydamerika och tidigare. Det är faktiskt fantastiskt kul att läsa om sig själv. Inte just för att jag är stolt över vår prosa eller eskapaderna vi varit ute på, snarare får man samma känsla som att kolla i ett gammalt fotoalbum. Det ger t.o.m en extra dimension till det eftersom det finns fotodokumentation till det mesta vi gjort.

Nåväl det är bäst att jag håller det kort såhär i början så att jag inte skriver bort allting första inlägget... Jag återkommer när jag fått ordning på flickr så kan ni få kolla på bilderna på det vi gjort sen senaste inlägget för snart ett år sedan. Hoppas nån ser detta. Isf tycker jag att ni sprider det vidare! Att nu minsann är bloggen öppen igen, med frekventare inlägg, bredare ämnen, fler taggar, bilder och allt man nu kan begära. Önskemål på innehåll mottages tacksamt.

Lev väl
/Henrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig nyhet! :)
Låter som att ni äntligen avslutar er resa och kommer hem från Chile.
Elisabeth