onsdag 7 januari 2009

Jag balanserar

Jag går mest och hoppas på att någon ska göra ett misstag och anställa mig. Sen får man väl jobba hårt för att dom inte ska komma på det. Kanske man ska börja ljuga på intervjuerna?

-Hur bra kan du det här?

-Jävligt bra faktiskt.

Och sen hoppas på att dom inte märker det innan det är för sent.

Tillsvidare är det en balansgång så man inte avslöjar sina kunskapsluckor. Eller tvärtom försöker förstora det man faktiskt känner till.

Hade man lärt sig:
1. Siemens PLC-system
2. AutoCAD

I skolan, alternativt kunnat det som av en händelse, så finns det 1000 jobb.

Men tills dess balanserar jag och hoppas på ett misstag från någon annan.

1 kommentar:

Linki sa...

Jag tror det fixar sig. Vem vill inte ha en fisk på jobbet? Dessutom en fisk med bra vänsterdoja!